无船我待,又如可不杀王子、

原来不是谁都会选择逆风飞翔

一直一直以来,我都无指望过你会点样点样帮我。我都5介意你会好懒懒到甚至连借口都懒得稳,你话你会去稳工,我信,你话你去打单稳钱食饭。我都肯信,即使你无起任何关键时刻拿过一分钱出来帮我。所有我都5介意。因为我点都信你5会蠢到占完便宜就走,5会信你会水我,所以我会愿意帮你制造一局又一局荒唐噶骗局。就算我过得再难,我都愿意应承你各种各类又无理甚至有时好假噶极品要求。但系今晚你一盆冷水泼得我干净利落透心凉。 舅父知道你上来湖南都系你自己蠢,自己忍5住。所以先有一系列事件出现。所以再勒令叫你翻去。我无钱比你翻去了讲老实。之前食饭无钱都已经借过钱。我5想再借钱,因为再借钱,如果无其它方法嘎话,就会超过我偿还能力,但我应承过舅父,距都讲过呢滴钱系比你翻广州,你上车之后距就会寄翻比我,所以我咬咬牙借左。 原本200蚊计划之中有100系比你翻去起车上或者转公交地铁食饭之类用噶,你话你要剪头发,食饭。好。比你。仲有车票钱就得。 剩低100我放工翻来之后,你不断劝我用,就系5想翻去。我可以适当理解你。但系你真系5应该讲“怕咩,如果到时真系稳5倒工要翻去我米叫我老豆再寄罗”呢句话。触犯我底线。如果到左呢个地步,恐怕你老豆今日应承你,听日就出现起你面前打断你只脚拖你翻去了!距叫我借钱就系为左比你尽快翻去,重要千叮万嘱。你自己都应承过噶。你如今反口,白痴都知件事会更严重。用脚趾林都知距肯定5会再比钱你继续反口留起度。就算距5会采取咩行动,以你宜家嘎心态,随知而来就系我食死猫,有苦隔硬啃。 我一边兼职一边读书,为咩?就系5想我妈甘辛苦,5想加重距负担。所以我自己赚生活费,5靠我妈比钱做啃老族。我话过再借钱我下个月就会过得超紧。甚至于要借钱。越借越多又还5起你知5知咩后果?更何况我出租屋里边咩都无甚至连押金都无交,刚开学各种手续要办,度度都要用钱,个千几蚊人工可以做滴咩?你以为我兼职月薪10w?你话你可以稳工帮手,你刚来就甘讲了,宜家有滴咩?以你甘状况我都5知我可5可以生存到你出粮果日。 你知5知你每一句想去网吧上网,打单,每一句不分时候叫肚饿,果每一分钱系我点样绞尽脑汁算出来噶? 有滴野你体来系小事,但其实就系通过呢滴小事,可以比人体倒关于你噶更多,不论好坏。 我5知你逃避紧滴咩。但系你一次又一次甘令对你抱希望嘎人失望系觉得好玩无所谓定其它?你5敢面对你爸爸,觉得已经无缓和余地不可沟通,甘我呢?你细路呢?其它对你关心噶人呢?

评论(2)
热度(1)

© 鱼刺 | Powered by LOFTER